تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش‌هاي دفاع مقدس مي‌توانند در فضاي جديدرسانه ای با قالبي مناسب وارد شود

ارزش‌هاي دفاع مقدس باتوجه به جاذبه خاصي كه دارند مي‌توانند در فضاي جديدرسانه ای با قالبي مناسب به عرصه گفتمان فرهنگي وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع اعضاء کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و مناسبت های شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: دفاع غیورانه دلیرمردانی که در روزهای خطر، از جان خود گذشتند تا برای نخستین بار درتاریخ کشورمان حتی یک وجب هم از خاک پاک میهنامان ازمام وطن جدا نشود.

سهرابی افزود: ارزش‌هاي دفاع مقدس بخشي از ارزش هاي اجتماعي در جامعه اسلامي محسوب مي‌شوند كه در مقطع زماني خاصي به عنوان ارزش مطرح شده و با گذشت زمان ، اهميت حفظ آنها مسئله‌اي اجتماعي است ، ‌مسئله‌اي كه لازم است تا با برخورد مناسب از سوي برنامه‌ريزان فرهنگي و شركت فعالانه در جريان اشاعه فرهنگي همراه شود.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص موتور محرک بودن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اظهار داشت: ارزش‌هاي دفاع مقدس باتوجه به جاذبه خاصي كه دارند مي‌توانند در فضاي جديدرسانه ای با قالبي مناسب به عرصه گفتمان فرهنگي وارد شوند چون اين ارزشها به دليل بهره مندي ازعناصر قدرتمند عاطفی و اعتقادی ، براي ماندگاري و دروني شدن ارزشهای دفاع مقدس الگویی بی نظیر هستند.

لازم به ذکر است، در این جلسه با تاکید بر موفقیت برنامه هایی مانند آبروی محله، راههیان نور و رادیو اربعین، بر تداوم برنامه های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت با محوریت صداوسیما و حمایت نهادهای فرهنگی تاکید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش‌هاي دفاع مقدس مي‌توانند در فضاي جديدرسانه ای با قالبي مناسب وارد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..