تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همايش پياده روي پاسداران باغملک و ایذه برگزار شد

نیروهای رسمی ناحیه باغملک و ایذه به طور مشترک در قالب یک برنامه ورزشی در تپه های اطرف پادگان قدس پیاده روی و کوهنوردی انجام کردند.

فرمانده سپاه باغملک در خصوص برگزاری این برنامه گفت : این برنامه ورزشی با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشت شهدای مدافع حرم و جهت بالا بردن آمادگی جسمانی و بالا بردن توان نیروها جهت انجام دادن ماموریت های مختلف برگزار شد.

سرگرد پاسدار شاپور احمدی بیان کرد : این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ورزش و ارتقاء روحیه نشاط و شادابی نیروها برگزار شد که یکی از مهمترین اهداف این برنامه مانوس بودن پاسداران نواحی باغملک و ایذه باهم است.

سرگرد احمدی اظهارکرد:ورزش  از مهم ترين توصيه هاي مقام معظم رهبري در سال هاي اخير بوده و ايشان در ديدارهايي که با جامعه ورزش داشته اند همواره بر اهميت ورزش و توسعه ورزش بسيار تاکيد داشتند و وظيفه ما پاسداران پيروي و تابعيت از فرمايشات معظم له است 

در پایان به قید قرعه از طرف سرهنگ علی طاهری فرمانده ناحیه ایذه و سرگرد شاپور احمدی فرمانده ناحیه باغملک هدایایی اهدا گردید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همايش پياده روي پاسداران باغملک و ایذه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..