تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک نظامی دیگر عربستان کشته شد

صراط: منابع یمنی از کشته شدن یک نظامی دیگر سعودی به دست تک تیراندازان ارتش یمن و انهدام مواضع عربستان در نجران و جازان خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله امروز (دوشنبه) یک نظامی سعودی را در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمن به خبرگزاری سبأ گفته که نیروی مرزی عربستان در پایگاه «الهنجر» در منطقه عسیر کشته شد.

از سوی دیگر، نیروهای موشکی یمن موفق شدند تعدادی از پایگاه های سعودی در نجران و جیزان را به همراه تجهیزات نظامی آنها منهدم کنند.

منابع یمنی می‌گویند که محل استقرار نظامیان سعودی در پشت پایگاه الشبکه و مرکز فرماندهی الفواز با شلیک موشک های کاتیوشا هدف قرار گرفته است.

یگان موشکی و توپخانه ای ارتش یمن همچنین محل تجمع مزدوران سعودی در پایگاه الجبانه، مدرسه الخوبه، پایگاه السودانیه، برج العبادیه و جنوب پایگاه البیت الابیض در جازان را هدف قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک نظامی دیگر عربستان کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..