تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره 700 شهید بویراحمد

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقامت بویراحمد از برگزاری یادواره 700 شهید این شهرستان با حضور پیکر پاک دو شهید گمنام در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد،  داریوش مثنوی، فرمانده ناحیه مقامت بویراحمد امروز، 9 اسفندماه در جمع خبرنگاران از برگزاری یادواره 700 شهید این شهرستان با حضور پیکر پاک دو شهید گمنام فردا سه شنبه، 10 اسفندماه در بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج خبر داد.
وی افزود: سخنران این مراسم سیدناصر حسینی، جانباز هشت سال دفاع مقدس و نویسنده اثر جاوید پایی که جا ماند و مداحی حاج احمد طرفی مداح مطرح کشور نیز خواهند بود.
یادآور می‌شود، پیکر مطهر دو شهید گمنام والامقام سه‌شنبه، ۱۰ اسفندماه با حضور مردم در فرودگاه یاسوج مورد استقبال قرار می‌گیرند. مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثارالله و دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.مراسم تشییع این شهدا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه از محل درب شرقی کنگره شهدا در خیابان جمهوری اسلامی آغاز و پس از برگزاری نماز و مراسم عزاداری در دانشگاه آزاد واحد یاسوج به خاک سپرده می‌شوند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره 700 شهید بویراحمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..