تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرسی: هنوز رئیس‌جمهور قانونی مصر هستم

رئیس‌جمهور برکنار شده مصر در جدیدترین جلسه محاکمه‌اش ضمن اشاره به عدم صلاحیت دادگاه برای رسیدگی به پرونده گفت: من هنوز رئیس‌جمهور مصر هستم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر در جلسه دادگاهش از داخل قفسی شیشه‌ای گفت: من هنوز رئیس‌جمهور مصر هستم و این محاکمه را به خاطر عدم صلاحیت دادگاه قبول ندارم.

دادگاه کیفری قاهره روز یکشنبه به ریاست قاضی محمد شیرین فهمی، برای محاکمه دوباره مرسی به همراه ۲۶ تن از رهبران اخوان المسلمین در پرونده یورش به زندان‌ها برگزار شد.

این جلسه پس از آن برگزار شد که دادگاه فرجام‌ خواهی نوامبر گذشته احکام صادره در حق این افراد، شامل اعدام و حبس ابد را لغو کرده و تصمیم به محاکمه مجدد آنها گرفت.

محمد البلاتجی، یکی از رهبران برجسته گروه اخوان المسلمین و یکی از متهمان این پرونده در جلسه روز یکشنبه از وکیل مدافع خود خواست اقدامات لازم جهت تغییر هیات داوری با توجه به وجود اختلافاتی میان وی و قاضی و عدم رسیدگی وی به درخواست‌های متهمان انجام دهد.

در این جلسه دادستانی مصر بار دیگر مرسی را به "همدستی با حزب‌الله لبنان و جنبش حماس برای یورش به زندان‌ها و برکناری دولت قاهره در انقلاب ژانویه ۲۰۱۱" متهم کرد.

دادگاه تصمیم گرفت محاکمه مجدد مرسی و رهبران اخوان المسلمین از جمله محمد بدیع، رهبر این گروه به بعد موکول شود.

رئیس دادگاه نیز دستور حبس مرسی و این ۲۶ چهره اخوانی را به مدت ۴۵ روز صادر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرسی: هنوز رئیس‌جمهور قانونی مصر هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..