تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام تصاویر رسمی موبایل سونی اکسپریا XZ Premium را در اینجا ببنید

سونی دقایقی قبل از موبایل قدرتمند و پرچمدار اکسپریا XZ Premium رونمایی کرد، محصولی که به نوعی جانشین اکسپریا Z5 Premium شده و از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR بهره می گیرد.

از آنجا که سونی برخلاف ال جی، عجله ای برای عرضه این اسمارت فون به بازار نداشته، آن را به قوی ترین چیپست ساخت کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 مجهز ساخته که چهار گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراه می کنند. همچنین دوربین 19 مگاپیکسلی موجود در این دستگاه، قابلیت خارق العاده ثبت ویدیوهایی با نرخ 960 فریم بر ثانیه را دارد.

اگرچه مشخصات این دستگاه روی کاغذ کاملاً هیجان انگیز به نظر می رسند، اما قیمت نهایی آن می تواند نقش تعیین کننده ای برای موفقیتش در بازار داشته باشد.

در ادامه می توانید تمام تصاویر رسمی سونی را برای موبایل اکسپریا XZ Premium مشاهده نمایید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام تصاویر رسمی موبایل سونی اکسپریا XZ Premium را در اینجا ببنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..