تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردرگمی عجیب در پایان اسکار/ اشتباهی فاحش در بزرگترین رویداد سینمایی +عکس

سردرگمی عجیب در پایان اسکار/ اشتباهی فاحش در بزرگترین رویداد سینمایی +عکس

در اتقاقی بی سابقه، مهمان مراسم اسکار به اشتباه نام فیلم عالم هپروت (لالا لند) را برنده جایزه بهترین فیلم اعلام کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، در اتقاقی بی سابقه، وارن بیتی که همراه فی داناوی برای معرفی بهترین فیلم روی صحنه رفته بود، هنگامی که پاکت برنده بهترین فیلم را باز کرد، نام برنده را نخواند و مکث کرد و  کاغذ داخل پاکت را به فی داناوی نشان داد. فی داناوی نام فیلم  عالم هپروت (لالا لند) را برنده اعلام کرد.

 

تهیه کنندگان فیلم عالم هپروت همه روی صحنه رفتند و جوایزشان را گرفتند. ناگهان یکی از آنها اعلام کرد که فیلم برنده مهتاب است. کسی باروش نمی شد و همه فکر می‌کردند بخشی از شوخی‌های مراسم است. اما لحظاتی نگذشت که معلوم شد که فی داناوی به اشتباه نام عالم هپروت را خوانده و برنده اصلی مهتاب است.

 

تهیه‌کنندگان عالم هپروت که روی صحنه بودند مجبور شدند پایین بیایند و جای خودشان را با تهیه کنندگان مهتبا عوض کنند و اسکارهای را که در دست داشتند را به آنها تحویل دهند.

 

 

ظاهرا پاکتی که به دست وارن بیتی رسیده، پاکتی بوده که حاوی اسم اما استون برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن بوده، به همین دلیل وارن بیتی برای اعلام نام برنده بهترین فیلم دچار سردرگمی می‌شود./ بی بی سی

 

115

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردرگمی عجیب در پایان اسکار/ اشتباهی فاحش در بزرگترین رویداد سینمایی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..