تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمارستان های سقز و بانه سال آینده به بهره برداری می رسند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی امروز دوشنبه در مراسم افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی ودرمانی کردستان که با حضور وزیربهداشت در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی استان برگزارشد، گفت:در طول سه سال و نیم اخیر ۱۱۱ پروژه در بخش بهداشتی و درمانی در  کردستان به بهره‌برداری رسیده که با پروژه‌های امروز به ۱۲۱ پروژه افزایش پیدا کرده است و این نشان از اهتمام دولت برای ارتقای این بخش دراستان است.

وی عنوان کرد: ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی درکردستان که امروز با حضور وزیربهداشت افتتاح شد، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۴ به لحاظ اعتبارات سال سختی برای دولت بود، بیان کرد: اگر کمبود منابع مالی نبود بسیاری از پروژه ها امروز به بهره برداری رسیده بود و شاهد خدمات بیشتری به مردم استان بودیم.

استاندار کردستان ادامه داد:  از ابتدای آغاز بکار دولت تدبیر و امید در این استان در حوزه بهداشت و درمان برای هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و ۲۵۰ نفر پزشک متخصص و فوق تخصص هم جذب استان شدند.

زاهدی به جذب بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار هم در سفر قبلی وزیر بهداشت به استان کردستان اشاره و عنوان کرد: تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان شهید چمران سروآباد، تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری بیمارستان دهگلان، احداث ۱۰ مرکز درمانی و ۳۵ خانه بهداشت و درمان و کلینک تخصصی دندانپزشکی از جمله طرح های شاخص به بهره برداری رسیده در این دولت دراستان است.

وی ادامه داد: تامین ۳۱۰ دستگاه یونیت دندانپزشکی، احداث هفت پایگاه اوراژانس جاده ای، تامین ۳۳ دستگاه آمبولانس، بازسازی بیمارستان‌ها، بلوک زایمان بیمارستان، احداث اتاق عمل بیمارستان فجر مریوان، تجهیز بخش دیالیز بیمارستان کامیاران  وتجهیز و راه‌اندازی ۱۷ آزمایشگاه را در سطح استان از دیگر اقدامات انجام شددر دولت یازدهم دراستان است.

وی احداث ۳۸ پایگاه سلامت در حاشیه شهرها، افتتاح پایگاه فوریت های پزشکی استان را از دیگر اقدامات بخش سلامت دراستان خواند و گفت: با توجه به بررسی های انجام شده سال آینده  بیمارستان های سقز و بانه به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به توانایی های استان کردستان در بخش تولید گیاهان دارویی، اظهارداشت براساس توصیه وزیر بهداشت درصدد احداث دانشکده طب سنتی و بهره برداری از گیاهان دارویی در آینده نزدیک در استان کردستان هستیم و بحث دانشکده داروسازی را که نیاز استان است هم پیگیری خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمارستان های سقز و بانه سال آینده به بهره برداری می رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..