تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقد دولت باید با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی باشد

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: نقد دولت باید منصفانه و سازنده و با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی از جمله اصل اصیل امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، هدایت الله جمالی پور در جمع اعضای شورای اطلاع رسانی و ارتباطات شهرستان ری با بیان اینکه هدف اصلی تحقق انقلاب اسلامی ترویج و گسترش اخلاق اسلامی بوده است افزود: نباید برای رسیدن به اهداف و مطامع شخصی و جناحی همه چیز را زیرپا گذاشت بلکه باید بدانیم وظایف مهمتر و ارزشمندتری داریم.
وی با اشاره به رسالت و مسئولیت های خطیر رسانه ها در مسیر اطلاع رسانی گفت: رسانه ها باید همه چیز را به صورت واقعی و حقیقی منعکس کنند و بدانند سانسور حقایق و یا غلو کردن در مورد آن هر دو به نوعی ضد تبلیغ است.
جمالی پور گفت: خبرنگاران همواره به اقشار آزاداندیش شهره بوده اند و این آزاداندیشی و انصاف در نگرش اقتضا می کند تا همه چیز را درست، منطقی و با درنظرگرفتن ارزشها منعکس کنند و از تخریب و نقد مغرضانه خودداری کنند.
وی گفت: عملکرد همه اعم از مسئولان، مدیران، کارکنان نهادها و خبرنگاران باید در مسیر انقلاب اسلامی و اهداف متعالی آن باشد به طوریکه در مقابل شهدای عزیز شرمنده نباشیم و بدانیم که حتی یک کلمه نیز ممکن است باعث لغزش جامعه و آحاد آن شود.
جمالی پور گفت: اطلاع رسانی درست و مبتنی بر اخلاق و معنویت رهگشای کشور است و باعث رشد و تعالی کشور خواهد شد.
وی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: رسانه ها و خبرنگاران باید زمینه ساز مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات شده و بدانند که با ایجاد شفافیت و روشنگری در جامعه به مردم برای انتخاب درست و آگاهانه کمک خواهند کرد.
جمالی پور گفت: همه ایرانی ها در یک کشتی به سمت هدفی واحد در حال حرکت هستند و اگر کسی بخواهد بر خلاف منافع عامه به این کشتی لطمه وارد کند در واقع کل جامعه را دچار مشکل کرده و عواقب آن همه گیر است.
وی حفظ منافع ملی را مهمترین وظیفه هر ایرانی دانست و افزود: رمز توسعه و رشد کشور شکل گیری درک مشترک از منافع مشترک برای رسیدن به اهدافی متعالی کشور است.
جمالی پور گفت: منشا تمام مشکلات جامعه خودخواهی و منفعت طلبی افراد و جریان های سیاسی است که به دنبال قدرت طلبی و تملک همه چیز هستند و در این مسیر با بداخلاقی و بی تقوایی به اعتماد عمومی، منافع ملی و رفاه اجتماعی آسیب می زنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقد دولت باید با رعایت اصول اسلامی و اخلاقی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..