تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزندان روح الله باز هم هوای کرمانشاه را معطر می کنند/ تشییع و خاکسپاری پیکر ۴ شهید گمنام در کرمانشاه

ساعت: 12:33 منتشر شده در مورخ: 1395/12/09 شناسه خبر: 1050014

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، از تشییع و خاکسپاری پیکر ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، مرادعلی محمدی  از تشییع پیکر ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد و گفت: پیکر این شهدا پس از تشیع در کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: یکی از شهدای مذکور روز چهارشنبه ۱۱ در قرارگاه نجف کرمانشاه تشییع می شود.

وی ادامه داد: پیکر ۳ شهید بزرگوار دیگر نیز روز پنج شنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و در شهرستان مرزی قصرشیرین به خاک سپرده می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزندان روح الله باز هم هوای کرمانشاه را معطر می کنند/ تشییع و خاکسپاری پیکر ۴ شهید گمنام در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..