تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : چگونه با همسر باردار خود رفتار کنیم؟

حالت‌های بدخلقی، سردرگمی، اضطراب و…در خانم‌های باردار کاملا طبیعی تلقی می‌شود و بهترین روش کم شدن این علائم روحی، حمایت عاطفی همسر است.

سه ماهه دوم بارداری

سه ماهه ماه عسل است. مادر حالات روحی مناسب تری نسبت به سه ماهه اول بارداری دارد و احتمال سقط در این سه ماهه کمتر است. این سه ماهه وضعیت تغذیه مادر نیز بهتر می‌شود و وزن‌گیری هم نمایان تر می‌شود پدران باید دقت داشته باشند. در مورد تصمیم‌گیری‌های مهم مادر مانند انتخاب بیمارستان و نوع زایمان و کسب اطلاعات عملی و آموزش، ورزش‌های دوران بارداری و… همراه او باشند.

سه ماهه سوم بارداری

احساس وابستگی به همسر بیش از می‌شود. مادر زود به زود به همسر زنگ می‌زند. این نوعی وابستگی روحی است که ببیند در زمانی که نیاز به همسر دارد درد دسترسش هست یا نه.

توصیه می‌شود پدران حتما در هر شرایطی به تلفن مادر پاسخ دهد و در جلسات ملاقات پزشک و سونوگرافی حضور داشته باشند. این حمایت روحی مادر را شادتر می‌کند و به او آمادگی بیش ازی برای زایمان می‌دهد.

در پژوهش‌های اخیر در مورد حضور پدر در اتاق زایمان، نگرانی‌هایی از بروز آثار منفی این تجربه بر روابط جنسی ابراز شده است (مشاهده همسر در حالت زایمان).

اما پژوهش‌ها نشان داده‌اند که این نگرانی‌ها بی‌مورد بوده و در صورت وجود روابط سالم پیش از بارداری، تجربه زایمان هیچ اثر منفی بر روابط نخواهد داشت.

اما همواره باید در نظر داشت که مشاهده مراحل زایمان و تولد برای بعضی از مردان غیر قابل تحمل است. بنابراین دادن حق انتخاب به والدین و به ویژه پدر در این مورد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : چگونه با همسر باردار خود رفتار کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..