تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب اخراج بازیکنان پرسپولیس در سایت اماراتی

کد خبر: ۴۸۸۱۵۱

۶۳۸  بازدید

سایت اماراتی تصمیم سرمربی باشگاه پرسپولیس و اخراج دو بازیکن این تیم قبل از بازی با الوحده امارات را منعکس کرده است.

خبرگزاری مهر: سایت ارم نیوز ابوظبی درباره اخراج علی علیپور و رامین رضائیان از اردوی پرسپولیس قبل از بازی این تیم با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا، نوشت:

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از درگیری در تمرین روز یکشنبه برای بازی با الوحده، امروز از امارات به تهران برگشتند. رسانه های ایرانی اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دستور داد تا علی علیپور و رامین رضائیان بعد از درگیری در تمرین روز گذشته به تهران برگردند.»

بازتاب اخراج بازیکنان پرسپولیس در سایت اماراتی  در ادامه مطلب این سایت خبری آمده است: «علی علیپور یکی از مهاجمان اصلی پرسپولیس است که مقابل الوحده غایب خواهد بود. برانکو اعلام کرده علیپور و رضائیان مشکل انضباطی داشته اند و برای جلوگیری از تاثیر این مشکل روی تیم آنها را به تهران بازگردانده است.»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب اخراج بازیکنان پرسپولیس در سایت اماراتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..