تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلی ترین توافق ایران و روسیه بعد از برجام

به گزارش افکارنیوز،

شین هوا خبرگزاری رسمی چین در مطلبی آورده است که این یکی از اصلی ترین توافقات دو کشور پس از برجام به حساب می آید.

این گزارش می افزاید: ایران و روسیه از سال 2015 میلادی در این باره با یکدیگر گفت و گوهایی انجام داده اند و سازمان انرژی اتمی ایران با طرف روس در این باره مذاکرات موفقی داشته و به توافقات مقدماتی رسیده است.

تارنمای انگلیش نیوز چین هم گزارش کرده است: این همکاری ایران و روسیه ماحصل برجام است و برای همین دو کشور در باره تولید مشترک سوخت هسته ای در حال رایزنی بوده اند.

گزارش های رسانه ای چین حاکی است که دو کشور نقشه راهی را برای تولید سوخت مشترک تنظیم کرده اند و احتمالا کار تولید در 2 سال آینده شروع خواهد شد.

از سوی دیگر تارنمای «چاینا ارگ» چین هم نوشته است: بر اساس توافق موسوم به تهران - آستانه، ایران 950 تن کیک زرد از قزاقستان خریداری می کند که از دیگر پیامدهای برجام برای جمهوری اسلامی محسوب می شود.

بر اساس این گزارش قرار است 650 تن از کیک زرد خریداری شده ایران از قزاقستان در دو سال آینده تحویل شود و 300 تن باقیمانده در سال سوم به تهران تحویل خواهد شد.

رسانه های گروهی چین نوشته اند که برجام یک توافق بسیار مهم بین المللی است که چهاردهم جولای سال 2015 میان ایران و کشورهای عضو 1 +5 حاصل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلی ترین توافق ایران و روسیه بعد از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..