تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلا و جواهرات خود را به بانک ها بسپارید!

معاون اجتماعی پلیس خوزستان به شهروندان توصیه کرد به منظور جلوگیری از دسترسی سارقان به طلا و جواهرات خود، آنها را در صندوق امانات بانک ها نگهداری كنند.

طلا و جواهرات خود را به بانک ها بسپارید

سرهنگ "علی قاسم پور" در خصوص نگهداری طلا و جواهرات گفت: سهل انگاری در نگهداری زیور آلات باعث وسوسه سارقان برای سرقت به عنف و سرقت از منازل به ویژه در ایام تعطیلات می گردد.

طلا و جواهرات خود را به بانک ها بسپارید


 
وی افزود: حمل آسان، ارزش بالا، ‌اختفاء مناسب و فروش آسان طلاجات در بازار برای سارقان از مهم ترین انگیزه‌های سرقت است.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: نمایش ظاهری زیور آلات و طلاجات توسط خانم ها، تهدیدی بالقوه از جانب مجرمان را ایجاد و موجب ایراد آسیب های جسمی، روحی و خسارت های مادی و معنوی بر بزه دیدگان اینگونه جرایم می گردد. 
 
سرهنگ قاسم پور مهم ترین روش نگهداری طلا و جواهرات را استفاده از صندوق امانات بانك ها دانست و بیان داشت: استفاده از این روش علاوه بر پیشگیری از ایجاد خطر و آسیب، سفری آسوده خاطر و بی دغدغه را برای خانواده ها به همراه خواهد داشت.

میزان

اخبار مرتبط:

طلا و جواهرات ایرانی چرا در بازار جهانی مشتری ندارد!؟

راهنمای خواندنی و جدید برای خرید طلا و جواهرات

ده نکته که طلا فروش ها به شما نمی گویند

نکاتی که هنگام خرید طلا و جواهر باید بدانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلا و جواهرات خود را به بانک ها بسپارید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..