تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهی ۴ شرکت با طلب دو سازمان امور مالیاتی و خصوصی‌سازی تهاتر شد

بدهی ۴ شرکت با طلب دو سازمان امور مالیاتی و خصوصی‌سازی تهاتر شدبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تصمیم اخیر هیئت دولت، بدهی ۲۴۰ میلیارد تومانی ۴ شرکت دولتی با طلب سازمان‌های مالیاتی و خصوصی سازی از ۴ شرکت پیمانکار خصوصی تهاتر شد.

بر اساس این مصوبه، ۱۴۹ میلیارد از طلب شرکت تولید نیروی جنوب از شرکت مدیریت برق ایران با بدهی این شرکت به سازمان خصوصی سازی و ۳۶ میلیارد تومان از طلب شرکت تولید برق پرند از شرکت شبکه برق ایران با طلب سازمان خصوصی سازی از این شرکت تهاتر شد.

همچنین ۵۱ میلیارد تومان از طلب شرکت توسعه مسیر برق گیلان از شرکت مدیریت برق منطقه‌ای و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طلب شرکت تولیدی ارین از شرکت مدیریت برق منطقه‌ای با طلب سازمان امور مالیاتی از این شرکت‌ها تهاتر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهی ۴ شرکت با طلب دو سازمان امور مالیاتی و خصوصی‌سازی تهاتر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..