تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارداری بدون دخول، میشه چنین چیزی؟

بدون دخول ممکنه بارداری صورت بگیره؟ اسپرم که در مایع منی مرد هست...

سوال:

سلام، بدون دخول ممکنه بارداری صورت بگیره؟من تازه عقد کردم و با همسرم رابطه بدون دخول داشتم، با عرض معذرت فقط در حد مالش به هم،حالا آیا ممکنه بارداری صورت بگیره؟

جواب:

دوست عزیز. بله امکان دارد. اسپرم که در مایع منی مرد هست قابلیت حرکت دارد و حتی اگر بیرون واژن ریخته شود امکان بارداری هست پس حتما از یک روش جلوگیری مثل کاندوم استفاده کنید و یا مایع اطراف واژن ریخته نشود. تا 5 روز فرصت دارید از روش اورژانسی ( قرص لونژیل 0.75 دو عدد باهم و یا قرص 1.5 یک عدد ) استفاده کنید. دقت کنید در هر ماه فقط یکبار میتوانید از این روش استفاده کنید چون نظم هورمون های بدن را بهم می ریزد. بااستفاده از تست تخمک گذاری ( تهیه از داروخانه) زمان تخمک گذاری خود را تعیین کنید و در این زمان یا نزدیکی نداشته باشید و یا با یک روش مطمئن جلوگیری.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارداری بدون دخول، میشه چنین چیزی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..