تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان فیبروم رحم، مجردم

مجرد هستم اما حدود 5-6 ساله فیبروم رحم دارم و دکترم میگه باید عمل بشی.

سوال:

سلام. من مجرد هستم اما حدود5-6 ساله فیبروم رحم دارم و دکترم میگه باید عمل بشی اما با توجه به مجرد بودنم موافق عمل نیستم البته ظاهرا مشکلاتی ازقبیل عقب افتادن پریود یادرد ندارم. لطف کنید راهنماییم کنید.ممنون.

جواب:

دوست عزیز. اگر مشکلی برای شما ایجاد نکرده و خونریزی زیاد و لخته ای ندارید و البته اگر اندازه آن بزرگ نیست عجله ای در عمل کردن نیست تنها باید هر 6 ماه یا سالی یکبار سونوگرافی شوید تا از اندازه آن مطلع شوید. واگر اندازه آن بزرگ است بهتر است عمل کنید حتی اگر علامتی ندارد. اکثر فیبروم ها خوش خیم هستند و جای نگرانی نیست. لاپاروسکوپی یک روش جدید عمل هست که بدون باز کردن شکم فقط باایجاد سه نقطه کوچک روی پوست شکم عمل انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان فیبروم رحم، مجردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..