تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصارالله یمن از ۴ پهپاد جدید خود رونمایی کرد

به گزارش «شیعه نیوز»، صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن به همراه مقامات سیاسی یمن این نمایشگاه را افتتاح کرد. در این نمایشگاه اولین نمونه‌های پهپادهای یمنی با اهداف جنگی، شناسایی و ارزیابی و هشدار زودهنگام ارئه شد.

اعضای یگان تولیدی پهپادها در وزارت دفاع یمن توضیح کاملی از روند تولید انواع پهپادها، سازوکار، خدمات و برنامه‌های توسعه و ساخت و انگیزه تولید آنها در راستای مقابله با دشمن و محاصره ظالمانه ائتلاف عربی را به رئیس شورای عالی سیاسی یمن ارائه کردند.

اعضای یگان مربوطه انواع اصلی مرحله تولید پهپادها را که از جمله آنها قاصف، هدد ۱، الرقیب، راصد هستند و نیز کارایی فنی و نظامی آنها و همچنین رصد مناطق حضور دشمن و تجهیزاتش و ارسال اطلاعات توسط این پهپادها به یگان موشکی، نیروهای توپخانه‌ای، نیروهای پشتیبانی و ارزیابی را معرفی کردند.

آنها تاکید کردند، این سری از پهپادها آزمایش موفقی داشتند و سری‌های بعدی که در حال تولید هستند متمایز خواهند بود تا نوع پیشرفته‌تری ارائه شود.

صالح الصماد نیز با بازدید از این نمایشگاه از دستاورد نیروی موشکی و یگان تولید پهپادها بعد از ۷۰۰ روز از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن تقدیر کرد.

الصماد تاکید کرد، تیم مهندسی و تولیدات جنگی در شرایط دشوار و استثنایی چنین ابتکاراتی داشته‌اند که منعکس کننده صبر و پایداری جبهه داخلی و فداکاری مردم است.

وی تصریح کرد: دشمن در نابودی روحیه و اعتماد به نفس مردم یمن که در حملاتش از انواع سلاح‌ها و مواد منفجره استفاده می‌کند، شکست خورد و حتی جنگ روانی آن نیز که شرکت‌های جهانی را به خدمت گرفته با هوشیاری مردم یمن و مقاومت آنها به جایی نرسیده است.

خبرگزاری سبأ نیز در این باره گزارش داد، پهپاد "قاصف" پهپادی با اهداف نظامی است و سه پهپاد دیگر برای اهداف شناسایی به نام‌های راصد، رقیب و هدد ۱ هستند.

این خبرگزاری افزود: برد این پهپاد جنگی به ۱۵۰ کیلومتر می‌رسد و زمان پروازش ۱۲۰ دقیقه است و ۳۰ کیلوگرم قابلیت حمل دارد.

پیشتر عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن وعده داده بود که در آینده با رونمایی از برخی توانمندی‌های نظامی در حوزه هوایی، عربستان را غافلگیر خواهد کرد و مردم یمن شروع به طراحی پهپاد کرده‌اند تا در مقابله با متجاوزان کارآمدی بسیاری داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصارالله یمن از ۴ پهپاد جدید خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..