تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فارس

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور حداکثری واحدهای تولیدی و صنفی از 10 تا 30 اسفند در استان فارس برگزار می شود.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت فارس گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان های داراب، جهرم، خنج  و کازرون و طرح فروش فوق العاده با هدف حمایت از تولید داخلی، تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام پایانی سال و حذف واسطه ها در عرضه کالاهای عمومی برگزار می شود.

علی همتی افزود: کالاهای مورد عرضه در نمایشگاه شامل مواد غذائی، پوشاک، کیف وکفش، لوازم خانگی، آجیل وخشکبار، لبنیات و مواد پروتئینی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها است که صد در صد کالاهای عرضه شده تولید داخلی بوده و از عرضه کالاهای خارجی در این نمایشگاه ممانعت شده است.

 وی گفت: در شیراز و در راستای تامین مایحتاج شهروندان طرح فروش فوق العاده  به جای برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا  انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت فارس با بیان اینکه وجه تمایز فروش  فوق العاده امسال نسبت به سال های گذشته استفاده از توان  فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ است افزود: قیمت های عرضه شده در طرح فروش فوق العاده  بین 15 تا 40 درصد  زیر قیمت مصرف کننده است.

همتی گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه، بازرسان این سازمان و اتاق اصناف بر قیمت های کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه و همچنین عدم عرضه کالاهای خارجی و قاچاق توسط غرفه داران نظارت خواهند نمود و  درصورت تخلف شماره تلفن 124 و 32340000 پاسخگوی شهروندان است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..