تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات گوشت نیوزلندی به ایران از سر گرفته می‌شود

وزیر صنایع نیوزلند اعلام کرد که این کشور توافقنامه ای را با ایران در جهت صادرات گوشت گوسفندی و گاوی امضاء کرده است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری «اسکوپ بیزینس»، نیوزلند موافقنامه‌ای را با ایران امضاء کرده که به موجب آن قرار است صادرات گوشت به ایران از سرگرفته شود.

«ناتان گای» وزیر صنایع نیوزلند گفت: « بر اساس این توافقنامه که میان سازمان دامپزشکی ایران و وزارت صنایع نیوزلند منعقد شده، قرار است که صادرات گوشت سرد و یخی گوسفندی و گاوی نیوزلندی به ایران از سر گرفته شود.»

وزیر صنایع نیوزلند خاطر نشان شد: صادرات گوشت به ایران گامی مهم برای شرکت های گوشتی نیوزلندی محسوب می شود که خواهان ورود مجدد به بازار ایران هستند.

گوشت دومین محصول صادراتی این کشور بعد از لبنیات به حساب می آید به طوری که ارزش صادرات گوشت نیوزلند در سال گذشته میلادی به ۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون دلار رسید.

این مقام نیوزلندی تصریح کرد که در سال جاری میلادی یک برنامه عملی برای همکاری در حوزه کشاورزی با ایران خواهیم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات گوشت نیوزلندی به ایران از سر گرفته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..