تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 پلیس هدف گلوله پدر خشمگین قرار گرفتند/فرار دختر سرکش از مدرسه فاجعه آفرید

سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : در یک درگیری خانوادگی در شاهرود دو نفر از ماموران نیروی انتظامی شاهرود به‌وسیله اسلحه شکاری از ناحیه پا مجروح شدند که بالافاصله به بیمارستان اعزام و بعد از مداوا و بهبود وضعیت عمومی مرخص شدند.

وی با اشاره به ماجرای درگیری خانوادگی در شاهرود افزود: در شب حادثه Incident حوالی ساعت یک بامداد یک زن با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شاهرود تماس گرفته و ضمن اعلام حبس کردن دخترانش در زیرزمین و ضرب و شتم آنها از سوی شوهرش در خواست کمک می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعزام یک تیم از نیروهای پلیس Police به محل خبر داد و گفت: ماموران با حضور در محل متوجه ضرب و شتم دختران از سوی پدر خانواده می‌شوند.

وی ادامه داد: در این حین پدر عصبانی از زیرزمین خارج و با دیدن ماموران بی‌مقدمه به آنها شلیک کرده و دو پلیس از ناحیه پا مجروح و سپس به سمت همسر و فرزندانش یورش برده که اقدام به‌موقع و شجاعانه ماموران مانع از حوادث Accidents بعدی می‌شود.

سردار قاسمی با اشاره به دلایل عصبانیت پدر این خانواده گفت: خروج بدون اطلاع از منزل و عدم رفتن دختر این خانواده به مدرسه دلیل عصبانیت این پدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این فرد پیش از این نیز سابقه درگیری داشته خاطرنشان کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی از بهبود حال عمومی مامورین شجاع نیروی انتظامی شاهرود خبر داد و گفت: این دو پلیس از بیمارستان مرخص شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 پلیس هدف گلوله پدر خشمگین قرار گرفتند/فرار دختر سرکش از مدرسه فاجعه آفرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..