تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه‌های امروز جهان/ بازگشت قهرمان

در این مطلب به بررسی روزنامه‌های معتبر ورزشی اروپا می‌پردازیم.

 به گزارش کاپ، روزنامه «آس» تیتر «بازگشت قهرمان» را کنار عکسی از شادی موراتا قرار داد تا بازگشت رئال مادرید از شکست 2 بر صفر  و برتری 3 بر 2 در خانه ویارئال را مورد اشاره قرار داده باشد. بارسلونا هم با گل دقیقه 86 لیونل مسی از مهلکه اتلتیکومادرید گریخت و در خانه رقیب به برتری 2 بریک دست یافت.در پایان جلد هم به نتایج سایر بازی‌های هفته لالیگا پرداخته و از رقابتی داغ نوشته شده است.

آس

آس

روزنامه «ال‌موندودپورتیو» برتری بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید را ضربه‌ای به چرخ هیجان‌انگیز لالیگا نامید و به درستی ادعا کرد برتری بارسلونا، بازگشت این تیم به کورس قهرمانی و البته جذاب‌تر شدن رقابت قهرمانی در لالیگا را در پی دارد.در بخش بالای جلد به مصدومیت مجدد گرت بیل، ستاره رئال مادرید پرداخته شده؛ آنچه البته از نظر زیدان چندان مهم نیست و او می‌تواند تیمش را همراهی کند.

ال

ال‌موندو

 روزنامه اسپورت کاتالونیا هم شادی خودش بابت برتری 2 بریک بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید را پنهان نکرد و تیتر زد:تغییر یافته‌ها. بازگشت رئال مادرید از شکست 2 بر صفر و درنهایت برتری 3 بر 2 این تیم مقابل ویارئال به یک بازگشت باشکوه تعبیر شده است. این روزنامه برآیند اتفاقات اخیر در لالیگا را به نفع فوتبال اسپانیا دانست و پیش‌بینی کرد جدال رئال و بارسلونا تا هفته پایانی لالیگا ادامه دارد.

اسپورت

 گاتزتادلواسپورت با زیرکی و با توجه به برگزاری مراسم اسکار در شب برتری رم بر اینترمیلان، تیتر «اسکار برای نینجا» را در تحسین از عملکرد راد ناینگولان، ستاره رم روی جلد برد.جنجال مربوط به پنالتی گل شده باکای میلان در بازی مقابل ساسولو دیگر سوژه روزنامه گاتزتاست و از احتمال فروش کالدرا، پدیده جدید آتالانتا به اینتر یا میلان سخن گفته شده اما هنوز باشگاه با جدایی او چندان موافق نیست.

گاتزتا

گاتزتا

 اکیپ، تیتر «چه تنبیهی!» را برای بازی منجر به برتری 5 بریک پاری‌سن‌ژرمن در خانه المپیک مارسی انتخاب کرد؛ جایی که بهترین پیروزی خارج از خانه پاریسی‌ها و بدترین شکست خانگی المپیک مارسی در تاریخ رقابت موسوم به «لوکلاسیک» شکل گرفت.قهرمانی ژو ویلفرد سونگا، ستاره تنیس فرانسه در رقابت‌های اوپن مارسی بخشی از جلد را به خودش اختصاص داده است. او در سال‌های اخیر به پرچمدار تنیس کشورش تبدیل شده.

اکیپ

اکیپ


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه‌های امروز جهان/ بازگشت قهرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..