تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم Suicide Squad مراسم اسکار را دست خالی ترک نکرد

فیلم Suicide Squad مراسم اسکار را دست خالی ترک نکرد

در مراسم اسکار امسال، فیلم Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر، موفق شد جایزه بهترین گریم را از آن خود کند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

فیلم Suicide Squad، بر پایه گروهی از ضد قهرمان‌های دنیای DC Comics با همین نام ساخته شده است. در مراسم اسکار امسال، این فیلم موفق به دریافت جازه بهترین گریم شد. الساندرو برتلازی یکی از افراد تیمی بود که برای دریافت این جایزه روی صحنه رفتند، او که یک مهاجر ایتالیایی است، در سخنرانی خود این جایزه را به مهاجران سراسر دنیا تقدیم کرد.

 

این فیلم خیلی خوب ظاهر نشده بود و موفق به کسب امتیازهای خوبی از منتقدین نشد. البته گریم خوب کاراکتر‌های فیلم همچون کیلر کراک، انکانترس، هارلی کوئین و ال دیابلو باعث شد که این فیلم دست خالی مراسم اسکار را ترک نکند.

 

با اینکه این فیلم حتی در پروسه ساخت دچار مشکلات فراوانی بود، اما در هر صورت بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در هفته اول اکران به فروش رسید. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم Suicide Squad مراسم اسکار را دست خالی ترک نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..