تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از چاقوکشی تا لگدپرانی در جلسه علنی شورای شهر بابل

ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1395/12/09 شناسه خبر: 1049615

عضو شورای اسلامی شهر بابل گفت: در پی این درگیری، مهدی کاشی چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نرگس نوروزی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: در جلسه علنی یکشنبه شورای اسلامی شهر بابل یکی از بدهکاران که به‌دلیل تخلف، شهرداری جلوی فعالیتش را گرفته بود، در صحن علنی شورا حضور یافت و از نحوه عملکرد شهرداری شکایت داشت.


وی افزود: در پی انتقاد این بدهکار، جعفر واثقی رئیس کمیسیون تعریض شهری از وی درخواست می‌کند تا شکایت خود را در خارج از صحن شورا و در مراجع قضایی مطرح کند، چرا که صحن علنی شورا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: مهدی کاشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بابل بلافاصله نسبت به صحبت‌های واثقی موضع گرفته و شروع به درگیری لفظی با این عضو شورا می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در پی این درگیری، مهدی کاشی چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.

عضو شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتیم اما تا حضور پلیس در صحن شورا، عضو ضارب شورای شهر متواری شد.

وی بیان کرد: عضو مضروب شورای شهر بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه انتظار داریم دستگاه‌های قضایی و امنیتی بابل با این بی‌نظمی‌ها برخورد کنند، گفت: با اتفاق به‌وجودآمده در صحن شورا، دیگر امنیت جانی نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از چاقوکشی تا لگدپرانی در جلسه علنی شورای شهر بابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..