تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهی جز پیروزی مقابل تراکتورسازی نداریم/ مدارک سایپا برای دریافت مجوز حرفه ای تکمیل است

راهی جز پیروزی مقابل تراکتورسازی نداریم/ مدارک سایپا برای دریافت مجوز حرفه ای تکمیل استرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در آستانه دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: تیم سایپا تمرینات خوبی را دنبال می کند و تقریبا بیشتر بازیکنان آسیب دیده به مرز آمادگی رسیده اند. مهدی ترابی هم به تمرینات تیمی بازگشت و فکر می کنم با این وضعیت می توانیم مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: هرچند تراکتورسازی تیم شایسته و باکیفیتی است اما راهی جز پیروزی مقابل این تیم نداریم. با تدابیر کادرفنی و انگیزه بالای بازیکنان شانس بالایی هم برای پیروزی داریم و سعی می کنیم با استفاده از این مزیت در تبریز تراکتورسازی را شکست بدهیم.

درویش درمورد قرار نگرفتن نام سایپا در لیست باشگاه های دارای مجوز حرفه ای اظهار داشت: تا آن جایی که اطلاع دارم مدارک باشگاه سایپا برای دریافت مجوز حرفه ای تکمیل بوده اما اگر نقضی هم وجود داشته باشد بلافاصله آن را رفع می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان تصریح کرد: شاید AFC آیتم هایی برای صدور مجوز حرفه ای در نظر گرفته باشد که این مجوز را برای سایپا صادر نکرده است اما اگر نگاهی به برخی باشگاه هایی که در این لیست قرار گرفته اند اندازید، متوجه می شوید مشکلات سایپا برای دریافت مجوز نسبت به آن ها کمتر بوده است. به هر حال بازهم تاکید می کنم اگر از دیدگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا نقصی در مدارک ما وجود داشته باشد، به سرعت آن را برطرف می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهی جز پیروزی مقابل تراکتورسازی نداریم/ مدارک سایپا برای دریافت مجوز حرفه ای تکمیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..