تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نویر و 63 کلین‌شیت‌ دیگر تا رکورد اولیور کان!

کد خبر: ۴۸۸۰۱۶

۲۵۱  بازدید

دروازه‌بان برتر فوتبال جهان ۶۳ بازی تا رسیدن به رکورد بهترین گلر فوتبال باشگاهی آلمان از نظر کلین‌شیت‌ها فاصله دارد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه‌‌شب در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا برابر هامبورگ فقط یک برد پرگل 8 تایی برابر هامبورگ را کسب نکرد. بلکه بازیکنانش به حد نصاب‌های جدیدی رسیدند.

به عنوان مثال مانوئل نویر، گلر ملی‌پوش و برتر آنان، توانست به رکورد 100 بازی بدون دریافت گل(کلین‌شیت) در پیراهن تیم سرخ‌پوش برسد.

مطابق گزارش هفته‌نامه کیکر، وی اکنون از نظر رده‌بندی بهترین‌ گلرهای بوندس‌‌لیگا از نظر کلین‌شیت‌‌ها، در رده سوم جای دارد.

 نویر و 63 کلین‌شیت‌ دیگر تا رکورد اولیور کان!

زیرا بهترین گلر تاریخ لیگ ژرمن‌ها از نظر کلین‌شیت، اولیور کان بوده که 163 بازی اجازه ورود توپ به دروازه‌اش را نداد.
 نویر و 63 کلین‌شیت‌ دیگر تا رکورد اولیور کان! بعد از او زپ مایر، گلر صاحب نام دهه شصت و هفتاد مونیخی‌ها نیز با 136 کلین‌شیت در رده دوم است.

به این ترتیب نویر تا رسیدن به رکورد کان، 63 مسابقه دیگر فاصله دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نویر و 63 کلین‌شیت‌ دیگر تا رکورد اولیور کان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..