تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت کنایه‌آمیز سناتور آمریکایی خطاب به ترامپ +عکس

"شاید لازم باشد میلیون‌ها آدمی که به شعار عظمت را به آمریکا برمی‌گردانیم رأی دادند تظاهرات کنند. این می‌تواند بزرگترین کاری باشد که آنها انجام می‌دهند".

توییت کنایه‌آمیز سناتور آمریکایی خطاب به ترامپ +عکس 

اما برنی سندرز، سناتور آمریکایی در پاسخ به این پست در توییتر خود پیامی منتشر کرد و به‌گونه‌ای کنایه‌آمیز پاسخ رئیس جمهور آمریکا را داد. سندرز همچنین تصویری از مقایسه تجمع طرفداران باراک اوباما و دونالد ترامپ در روز مراسم تحلیف‌شان را منتشر کرد و نوشت:

آنها این کار را (در روز تحلیف) انجام دادند اما (میلیونی) نبود.

تصویر سمت راست مربوط به تجمع طرفداران باراک اوباما و تصویر سمت چپ مربوط به طرفداران دونالد ترامپ در روز مراسم تحلیف می‌باشد.

توییت کنایه‌آمیز سناتور آمریکایی خطاب به ترامپ +عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت کنایه‌آمیز سناتور آمریکایی خطاب به ترامپ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..