تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی

بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز همانند ایام محرم به دنبال نرم افزاری جامع برای استفاده از جدیدترین مداحی ها و سخنرانی صوتی و تصویری از سخنرانان و مداحان مشهور هستند.

  دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی

بر همین اساس ما به شما نرم افزار جامع فاطمیه را معرفی میکنیم . این نرم افزار مانند نرم افزار پرطرفدار تکیه مخصوص که در ماه محرم عرضه شد است.

 ویژگی های اصلی این نرم افزار:

 دسترسی و بروزرسانی آنی مداحی ها و سخنرانی های فاطمیه 1395 دسترسی به بیش از 1000 فایل مداحی صوتی و تصویری آرشیوی با بیش از 500 سخنرانی از سخنرانان مطرح کشور بیش از 100 رینگتون و هزاران تصویر نوشته

دسترسی کاربران به بیش از 500 کتاب با موضوع حضرت فاطمه سلام علیها

مجموعه ای از اشعار، پاسخ به شبهات، یاران فاطمی، احادیث و منتخب ادعیه و خطابه حضرت زهرا (س) برش و قرار دادن تصاویر فاطمی به عنوان پس زمینه موبایل  دانلود و اشتراک گذاری همه فایل ها و نیز استفاده از صوت ها بعنوان رینگتون    این نرم افزار با استقبال گسترده کاربران در فروشگاه های نرم افزاری ایرانی مواجه شده است.که میتوانید نسخه اندروید آن را در زیر دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانیدانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی  دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانیدانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی
 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی
   دانلود برای اندروید

حجم: 6.43 مگابايت

نسخه: 1.2

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار فاطمیه برای اندروید؛ جامع ترین برنامه ایام فاطمیه شامل مداحی و سخنرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..