تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستوف سردار آزمون را به چینی ها نداد

به گزارش افکارنیوز،

یک سایت روسی عنوان کرد باشگاه روستوف پیشنهادی رسمی از لیگ چین برای سردار آزمون دارد که این پیشنهاد را رد کرده است. به این ترتیب آزمون این فصل هم در روستوف می‌ماند.

هنوز مشخص نشده است که کدام باشگاه چینی به سردار آزمون پیشنهاد داده است اما همان طور که خود آزمون عنوان کرد، قصد دارد تا شروع جام جهانی ۲۰۱۸ در لیگ روسیه بماند.

آزمون به همراه دیگر هم‌تیمی‌هایش در روستوف خودشان را برای بازی در لیگ اروپا آماده می‌کنند. آنها پنجشنبه هفته‌ آینده باید در خانه پذیرای منچستریونایتد باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستوف سردار آزمون را به چینی ها نداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..