تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویار شدید بارداری، بریدم دیگه

حامله شده ام با ویار بسیار شدید شب ها فقط از ساعت ۲ تا ۴ می خوابم، چیکار کنم؟

سوال:

سلام خانم دکتر خدا قوت بنده در حاملگی اولم به هیچ عنوان ویار نداشتم اما الان بعد از ۵ سال دوباره حامله شده ام با ویار بسیار شدید شب ها فقط از ساعت۲ تا۴ میخوابم و از ساعت ۴صبح تا آخر شب حالت تهوع دارم و هرچی میخورم بالا می آورم حتی یک قطره آب و هر روز زیر سرم هستم وآمپول ضد تهوع میزنم تحمل این شرایط برام خیلی سخته و حال روحیم داغونه چکار کنم ویارم هرچه زودتر خوب شود؟ 

جواب:

دوست عزیز. باید بستری شوید و داروی وریدی داخل سرم استفاده شود و هیچ ماده غذایی نخورید فقط سرم داشته باشید تا وضعیت بهتر شود. معمولا بعد از پایان 4 ماهگی تهوع بارداری تمام میشود. چند توصیه بعد از مرخص شدن ( بستری برای شما الزامی است): وقتی از خواب بیدار میشوید ناگهانی بلند نشوید کمی دراز بکشید و قبل از بلند شدن از جا نان خشک و یا بیسکویت ترد بخورید. و سسپس با چرخیدن به پهلو به آرامی بلند شوید. اول صبح مایعات نخورید. غذاهای خشک استفاده کنید و میوه هایی که کمتر آب دارند. ( خربزه و هندوانه نخورید) . زنجبیل بو کنید و یا در غذای خود بریزید. طب فشاری: نقطه p6 را فشار دهید. برای پیدا کردن نقطه عرض سه انگشت بالای مچ دست در سمت داخل را پیدا کنید و با شست دست مقابل نقطه ای که در خط وسط بین دو رباط قرار دارد را فشار دهید به مدت 2 دقیقه. میتوانید چیزی شبیه به نخود در این نقطه قرار دهید و با پارچه ای محکم دور مچ را ببندید تا این نقطه همیشه تحت فشار باشد و تهوع کم شود. نگران وزن گیری خود و جنین نباشید وزن گیری در سه ماهه اول اصلا مهم نیست و حتی کاهش وزن طبیعی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویار شدید بارداری، بریدم دیگه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..