تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتباه خوردن قرص ال دی، عوارض داره؟

دو ساله که قرص ال دی مصرف می کنم این ماه اشتباهاً یک روز زودتر قرصم رو شروع کردم.

سوال:

باعرض سلام و خسته نباشید. من تقریبا دو ساله که قرص ال دی مصرف می کنم این ماه اشتباها یک روز زودتر قرصم رو شروع کردم... ب نظر شما مشکلی ایجاد میشه؟؟ و سوال بعدی اینکه با خوردن قرص هیچگونه مشکلی ندارم البته ظاهری( نه افزایش وزن، نه جوش)،برای کنترل سلامتی نیاز به مراجعه ب پزشک هست؟ 

جواب:

دوست عزیز. بایک روز جابجایی مشکلی ایجاد نمی شود شاید پریود شما زودتر تمام شود و یا سیکل بعدی زودتر شروع شود. کسیکه ال دی مصرف میکند باید مرتب چک آپ شود. از نظر وزن و فشار و آزمایش قند و چربی. مصرف قرص ممکن است باعث بالا رفتن قند و چربی و افزایش فشار خون شود. بار اول سه ماه بعد از شروع مصرف آزمایشات انجام شود بعد هر 6 ماه یکبار تا 2 سال و سپس سالی یکبار.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتباه خوردن قرص ال دی، عوارض داره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..