تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف زیره قبل از بارداری، عامل نازایی؟

آیا مصرف زیره سبز در خانم ها ممکنه باعث نازایی بشه؟ الان فهمیدم که زیره سبز هورمون داره.

سوال:

سلام آیا مصرف زیره سبز در خانم ها ممکنه باعث نازایی بشه آخه میگن زیره سبز هورمون داره ؟من برای کاهش وزن دارم دمنوش زیره سبز استفاده می کنم البته دارم وزنم رو کم میکنم که بتونم باردار شم ولی الان فهمیدم که زیره سبز هورمون داره ممنون میشم در اسرع وقت جواب بدید که تا دیر نشده مصرفش رو قطع کنم.

جواب:

دوست عزیز. مطلبی راجع به ایجاد نازایی در مورد زیره نشنیده ام ولی باعث سقط جنین میشود. در طول مصرف از روش جلوگیری استفاده کنید و باقطع روش جلوگیری برای بارداری مصرف زیره را نیز قطع کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف زیره قبل از بارداری، عامل نازایی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..