تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان رئیس باشگاه الوحده برای پرسپولیس

رئیس باشگاه الوحده امارات پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:برای این بازی کاملا آماده هستیم تا مقابل پرسپولیس ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه شنبه) در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الوحده امارات است.

در این راستا احمد الرمیثی، رئیس باشگاه الوحده پیش از این دیدار حساس گفت: هر تیمی که بخواهد به رقابت ادامه دهد باید امتیاز کامل از بازی را بگیرد. ما برای این بازی کاملا آماده هستیم تا مقابل پرسپولیس 3 امتیاز کامل را کسب کنیم تا شکست در دیدار اول خود  را جبران کنیم. کادر فنی در این بازی خیلی خوب بازیکنان را آماده کردند و تاکتیک‌هایی را کار کردند تا تیم در این بازی موفق باشد.

وی افزود: الوحده بازیکنان توانمندی دارد و نزد آنها احساس مسئولیت زیادی است. از عملکرد بازیکنانمان در بازی مقابل الریان علی‌رغم شکست راضی هستیم و در بازی مقابل پرسپولیس عملکرد بهتری را از آنها انتظار داریم.

رئیس باشگاه الوحده ادامه داد: تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد و آنها به داشتن بازیکنان قدرتمند از لحاظ جسمانی متمایز هستند اما الوحده با توجه به بازیکنانش قادر به پشت سر گذاشتن این بازی مهم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان رئیس باشگاه الوحده برای پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..