تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه مشهد روی لباس انوشه انصاری در اسکار ۲۰۱۷ + عکس

نقشه مشهد روی لباس انوشه انصاری در اسکار ۲۰۱۷ + عکس

انوشه انصاری در مراسم اسکار ۲۰۱۷ به نمایندگی از اصغر فرهادی و عوامل فیلم فروشنده حضور یافت. شال انوشه انصاری در اسکار ۲۰۱۷ سوژه عکاسان شد چرا که نقشه مشهد روی شال انوشه انصاری حک شده بود. این حرکت زیبای انوشه انصاری واکنش مثبت بسیاری از مردم ایران را در پی داشته است. پورتال وهاران در این مقاله عکس های انوشه انصاری و عکس لباس انوشه انصاری در اسکار ۲۰۱۷ که نقشه مشهد روی آن کشیده شده است را برای شما عزیزان منتشر می کند.

یکی از خبرنگاران حاضر در فرش قرمز اسکار: روی شال انوشه انصاری نقشه هوایی مشهد دیده می شود. پیامش این است که از فضا مرزها دیده نمی شوند.

شال انوشه انصاری در مراسم اسکار ۲۰۱۷

نقشه مشهد روی لباس انوشه انصاری در اسکار 2017 + عکس

نقشه مشهد روی لباس انوشه انصاری در اسکار 2017 + عکس

نقشه مشهد روی لباس انوشه انصاری در اسکار 2017 + عکس

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه مشهد روی لباس انوشه انصاری در اسکار ۲۰۱۷ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..