تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




24 سال مذاکره فلسطینیان با اسرائیل حاصلی جز افزایش شهرک‌سازی‌ها نداشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با عنوان (همه با هم در حمایت از فلسطین)، باهدف اولویت‌بخشی به مسئله فلسطین در منطقه و جهان و اجماع‌سازی پیرامون این موضوع به‌عنوان عنصر وحدت‌بخش میان مسلمانان و آزادیخواهان و ملت‌های حق‌جو و عدالت‌طلب جهان در روزهای 3 و 4 اسفندماه 1395 هجری شمسی برابر با 23 و 24 جمادی‌الاول 1438 هجری قمری (21 و 22 فوریه 2017 میلادی) در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این کنفرانس دو روزه که بنا به دعوت مجلس شورای اسلامی برگزار شد روسای مجالس، هیئت‌های پارلمانی، رهبران مقاومت، اندیشمندان، شخصیت‌ها و فعالان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و احزاب و تشکل‌های غیردولتی از کشورهای مختلف جهان باهدف حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از مبارزات سلحشوران مردم فلسطین و مقاومت مقدس این ملت در برابر رژیم صهیونیستی گرد هم آمدند.

دکتر "محمد الطی" استاد حقوق دانشگاه بیروت در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم درباره کنفرانس اخیری که در تهران و در حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد، گفت‌وگو کرد.

مقاومت مسلحانه تنها راه آزادسازی فلسطین است

وی در این مصاحبه گفت: فلسطین از زمان اشغال شدن آن موضوع اول جهان اسلام بوده و سزاوار است که همچنان موضوع اول و اساسی جهان اسلام باقی بماند. اما باعث تاسف است که باید همواره موضوع فلسطین را در جهان اسلام یادآوری کنیم به خصوص در زمان کنونی که برخی از کشورها در تلاش هستند که با دشمن صهیونیستی صلح کرده و روابطشان را با این رژیم عادی کنند. کنفرانس اخیری که در تهران برگزار شد نقش بسزایی در بازگرداندن رویکرد جهان اسلام به مسیر صحیح داشت و در این کنفرانس نیز تاکید شد که مقاومت مسلحانه تنها راه آزادسازی فلسطین به شمار می‌آید. تنها با حمایت از مقاومت می‌توان زیاده خواهی‌های اسرائیل را متوقف کرد و مقاومت مسلحانه نباید فقط در غزه باشد بلکه در کرانه باختری و دیگر جبهه‌ها نیز باید اینگونه مقاومت شکل گیرد.

24 سال مذاکره فلسطینیان با اسرائیل حاصلی جز افزایش شهرک‌سازی‌ها نداشته است

محمد الطی در ادامه این مصاحبه درباره مقاومت مسلحانه در برابر اسرائیل و ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی گفت: از سال 1993 مذاکرات با اسرائیل آغاز شده است و این یعنی 24 سال است که مذاکرات با اسرائیل در حال انجام است اما این مذاکرات هیچگونه حاصلی به جز افزایش حجم شهرک سازی‌های اسرائیل چیز دیگری به همراه نداشته است و وضع کنونی بسیار وخیمتر از شرایطی است که پیش از سال 93 وجود داشته است. با وجود تمامی امتیازاتی که در اسلو داده شد که کاملا به ضرر فلسطینی‌ها بود اما هیچگونه نتیجه و حاصلی برای فلسطینیان همراه نداشته است. اسرائیل نه فقط به فلسطین بلکه به تمام منطقه چشم طمع دارد. در حال حاضر شرایط زندگی در کرانه باختری و در مناطقی که با شهرک‌های اسرائیلی محاصره شده بسیار سخت است و فلسطینیان در این مناطق با مشکلات زیادی مواجه هستند. کسانی که در جبهه مقاومت هستند به خوبی می‌دانند که مقاومت مسلحانه در برابر اسرائیل تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های این رژیم به شمار می‌آید. صهیونیست‌ها فلسطین را با سلاح اشغال کردند و جز با سلاح نمی‌توان آنها را بیرون راند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «24 سال مذاکره فلسطینیان با اسرائیل حاصلی جز افزایش شهرک‌سازی‌ها نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..