تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح کاشت گیاهان دارویی به جای سبزه عید در مدارس سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این آیین که در دبیرستان دخترانه هوشمند سنندج برگزار شد گفت:این طرح برای نخستین بار با هدف حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در هدر نرفتن غلاتی مانند گندم، جو و عدس در سطح مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج اجرا می شود.

سید فواد حسینی افزود: گیاهان دارویی یکی از مناسبت ترین گیاهان جایگزین سبزه عید است که می توانیم آنها را بعد از عید به باغچه یا گلدان منتقل کرده تا بخوبی رشد کند و سپس از آنها استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اشاره به اجرای این طرح که از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی را شامل می شود، بیان کرد: در پایان از 10 مدرسه برتر در زمینه اجرای این طرح تقدیر می شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح کاشت گیاهان دارویی به جای سبزه عید در مدارس سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..