تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی دیپورتیوو لاکرونیا اخراج شد

سرمربی دیپورتیوو لاکرونیا اخراج شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فورفورتو، گازکا گاریتانو سرمربی اسپانیایی تیم دیپورتیوو لاکرونیا پس از کسب نتایج ضعیف در این تیم، صبح روز دوشنبه اخراج شد. وی در روز شنبه در آخرین بازی که روی نیمکت تیم دیپورتیوو لاکرونیا نشست، با نتیجه 4 بر 0 مقابل لگانس مغلوب شد. 

در حال حاضر تیم دیپورتیوو لاکرونیا با تنها 2 اختلاف با تیم های ته جدولی در رتبه هفدهم لالیگا قرار دارد و یکی از تیم هایی به حساب می آید که احتمال سقوط آن وجود دارد. 

گاریتانو سال گذشته به عنوان سرمربی دیورتیوو انتخاب شد اما روزهای خوبی را در این تیم سپری نکرد و در نهایت اخراج شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی دیپورتیوو لاکرونیا اخراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..