تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذهنتان را آماده ورزش کنید!

خرگزاری ایسنا: ورزشکاران می‌توانند با روش‌های خاص ذهن خود را برای ورزش کردن آماده کنند. بسیاری تصورات در رابطه با ورزش درست نیستند و ممکن است که انگیزه ورزش کردن کاهش دهند. رعایت نکات خاصی ذهن را برای ورزش کردن آماده می‌کنند.


 برای این که آمادگی جسمانی خوبی داشته باشید باید علاوه بر  جسم، ذهن خود را به ورزش عادت دهید.


توصیه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند:

۱. از انجام بیش از حد ورزش‌های هوازی جلوگیری کنید:

یک تصور غلط این است که باید بیش از حد ورزش هوازی انجام داد. به جای این کار می توانید ورزش‌های کوتاه مدت و شدید انجام دهید این ورزش‌ها موثرتر هستند.

۲. زیاد خود را وزن نکنید:

وزن بدن شما نمی‌تواند نشان دهنده تناسب اندام یا زیبایی شما باشد. ورزش کردن باعث خوش فرم شدن بدن می‌شود و سلامتی را افزایش می‌دهد. زیاد استفاده کردن از تراز و انگیزه برای ورزش کردن را کاهش می‌دهد.

۳. هر ورزشی را که می توانید شروع کنید، اما مطمئن شوید که این ورزش را دوست دارید:

راه‌های زیادی برای رسیدن به هدف‌ةای ورزشی وجود دارد. سعی کنید بفهمید که باید چه کاری انجام دهید. ورزش را انتخاب کنید که از آن لذت می برید و مناسب شرایط جسمانی فعلی شما است و آن را دنبال کنید.

۴. ورزشی را انجام دهید که بر روحیه و زندگی شما نیز تاثیر داشته باشد:

تنها ورزشی که به جسم شما تاثیر دارد انتخاب نکنید. ورزشی انجام دهید که روحیه شما را نیز بهبود ببخشد. ورزش می‌تواند انگیزه زیادی در شما ایجاد کند و انرژی شما را برای زندگی کردن افزایش دهد.

۵. در ورزش تنوع ایجاد کنید:

بدن به راحتی به هر حالتی عادت می‌کند. ماهیچه‌ها سریعا به ورزش عادت می‌کنند. سعی کنید با ایجاد تغییرات و تنوع از تاثیرات بیشتر ورزش بهره مند شوید.

۶. مرتباً ماساژ انجام دهید:

حداقل هر دو هفته‌ یک بار ماساژ انجام دهید. این کار باعث می‌شود که ریکاوری بهتری داشته باشید و احتمال آسیب‌دیدگی‌ شما کمتر شود.

۷. مطمئن شوید که ورزش شما بدنتان را به کار می اندازد:

مطمئن شوید که ورزشی که انجام می دهید شما را به چالش می کشد. اگر ورزش شما را به چالش نکشید تغییری در شما ایجاد نمی‌کند.

۸. هدف‌های کوچک و قابل دسترس پیدا کنید:

ممکن است که یک هدف کلی داشته باشید، اما بهتر است هدف‌های کوچک برای خود انتخاب کنید.

۹. ریکاوری را جدی بگیرید:

یاد بگیرید که ریکاوری را درست انجام دهید و آن را جدی بگیرید. ورزش‌هایی همچون تای چی و چی کنگ می‌توانند برای ریکاوری مناسب باشند.

۱۰. اطلاعات افراد درباره تغذیه و ورزش را افزایش دهید:

سعی کنید برای افزایش اطلاعات خود زمان بگذاریم. بهتر است تکنیک‌های درست ورزشی را یاد بگیرید و تاثیر غذاهای مختلف را بیاموزیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذهنتان را آماده ورزش کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..