تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ هدفون AKG را به صورت یک پکیج با گلکسی اس 8 عرضه خواهد کرد

سامسونگ در طی کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا، اعلام کرد که هدفون‌ AKG را به همراه گلکسی اس 8 در قالب یک پکیج عرضه خواهد کرد. در واقع این خبر مدت کوتاهی پس از این منتشر شد که سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید این کمپانی از سیستم‌ صوتی AKG بهره می‌برند.

اگر با سیستم‌ صوتی یادشده آشنایی ندارید، باید اشاره کنیم که اخیرا سامسونگ صنایع بین‌المللی هارمن را با قیمت ۱۱۲ دلار برای هر سهم خریداری کرده و AKG را به زیر پرچم خود آورده است. حالا سامسونگ منابع مورد نیاز برای استفاده از تکنولوژی صوتی مخصوص هارمن را در محصولاتی مثل لوازم جانبی در اختیار دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ هدفون AKG را به صورت یک پکیج با گلکسی اس 8 عرضه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..