تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صندوق های صدقات ایمن سازی می شوند

به گزارش افکارنیوز، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: از ابتدای سال 95 کار ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی و 50 مورد بازسازی مسکن برای مددجویان تحت پوشش آغاز شده و امیدواریم تا پایان امسال این اقدامات تکمیل و به خانواده‌های مددجو تحویل داده شود. وی با بیان اینکه بخشی از منابع مالی کمیته امداد دولتی و بخشی نیز غیردولتی است، تصریح کرد: در حال حاضر برای سال 96 آمار دقیقی را از اقدامات ساخت و بازسازی مسکن نمی‌توان پیش بینی  کرد، زیرا بستگی به بودجه مصوب دارد که توسط مجلس تصویب می‌شود و باید طبق منابع، برنامه‌ریزی کرد اما در مجموع در نظر داریم تا بیش از سال 95 به امر مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر توجه شود. فتاح با اشاره به اینکه توجه به مسکن روستایی در سال 96 در اولویت و هدف کمیته امداد قرار دارد، اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد توجه هر چه بیشتر به روستاها است تا این مسأله باعث کاهش مهاجرت افراد به شهرها شود و حتی اشخاصی که در اطراف و حاشیه شهرها قرار دارند ترغیب و تشویق به مهاجرت معکوس شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص ایمن سازی صندوق‌های صدقات افزود: ساماندهی اکثر صندوق‌های صدقات تا پایان سال 95 انجام شده و در تهران نیز دریچه آن به صورت عمودی و دارای نکات ایمنی بیشتری می‌شود اما بهتر است به منظور ایجاد امنیت و سهولت بیشتر، صدقات توسط مردم به طور پیامکی و اینترنتی پرداخت شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صندوق های صدقات ایمن سازی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..