تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد پیشنهادی ترامپ برای ریاست نیروی دریایی آمریکا انصراف داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، فیلیپ بیلدن، نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ برای احراز سمت ریاست نیروی دریایی آمریکا، انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، به این ترتیب بیلدن سومین نامزد پیشنهادی دولت ترامپ برای سمتی در دولت است که پیش از انتصاب از سمت پیشنهادی کناره گیری می کند.

جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد :«این تصمیمی شخصی بر اساس نگرانی های خصوصی و مشکلات معناداری است که اگر وی می خواست از فعالیت های اقتصادی خود جدا شود، ایجاد می شد.» وی تصریح کرد به زودی فرد جدیدی برای این سمت پیشنهاد می شود.

ماتیس افزود:«هر چند از این ماجرا ناامید شدم،‌من به این تصمیم احترام می گذارم و آن را درک می کنم. می دانم که وی به گونه دیگری از آمریکا حمایت خواهد کرد.» 

بیلدن که یک سرمایه دار است و به خاطر فعالیت در بازارهای بورس و اوراق بهادار آسیا مشهور شده، علت تصمیم خود را تضاد منافع احتمالی اعلام کرده است.

از چند روز پیش سوالاتی در مورد ظرفیت بیلدن برای احراز این سمت در راس ریاست نیروی دریایی آمریکا، به دلیل وضع وی به عنوان یک تاجر و سرمایه گذاری ها و به ویژه فعالیت ها و سهام هایش در هولدینگ هنگ کنگ مطرح شده بود.

ریاست نیروی دریایی آمریکا نقش مهمی در راس این نیروها و نیز تفنگداران دریایی  آمریکا ایفا می کند.

اخیرا وینسنت ویولا، میلیاردری که ترامپ برای ریاست نیروی زمینی ارتش منصوب کرده بود نیز به دلیلی مشابه انصراف خود را اعلام کرد. پیشتر نیز اندرو پازدر وزیر پیشنهادی برای وزارت کار نیز مجبور شد در پی فاش شدن مسائلی در مورد زندگی شخصی اش از نامزدی برای این سمت کناره گیری کند.

در وزارت دفاع آمریکا فرماندهان هر سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی از نظر اداری زیر نظر یک رئیس غیرنظامی فعالیت می کنند که آن‌ها نیز به شخص وزیر دفاع پاسخگو هستند. 

پیشتر نیز مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ در پی برملا شدن تماس‌هایش با سفیر روسیه در واشنگتن مجبور به کناره گیری شد.

در نهایت دونالد ترامپ ژنرال سه ستاره هربرت ریموند مک مستر را به عنوان مشاور جدید امنیت ملی خود منصوب کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد پیشنهادی ترامپ برای ریاست نیروی دریایی آمریکا انصراف داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..