تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات جنجالی و تند دنی آلوس علیه بارسلونا

مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا با اظهارات جنجالی خود به بحران‌های داخلی قلعه کاتالونیا دامن زد و گفت: حزب جدایی‌طلب کاتالونیا گاهی برای بارسلونا تصمیم می‌گیرد و این قابل تحمل نیست.

سخنان جنجالی آلوس علیه باند جدایی طلب پیکه

سرویس ورزش مشرق - اسکورت اسپانیا نوشت: دانیل آلوس مدافع و بازیکن بازی‌ساز فصل گذشته بارسلونا که این روزها در یوونتوس خوش می‌درخشد در اظهاراتی جنجالی و شاید بد موقع به بحران داخلی باشگاه اول کاتالونیا دامن زد.

آلوس با اشاره به مشکلات داخلی این روزهای تیم محبوبش بارسلونا گفت: وقتی بیشتر فکر می‌کنم متوجه می‌شوم به موقع از این تیم خارج شدم. عده‌ای مشغول تخریب این باشگاه هستند و تلاش می‌کنند هویت بین‌المللی بارسلونا را از بین ببرند.

وی ادامه داد:‌برای خود و برخی هم تیمی‌های پیشین خود متاسفم که روزگاری برای بارسا فراتر از یک بازیکن بودیم چرا که بارسلونا نیز فراتر از یک باشگاه بود اما امروز این باشگاه هرگز فراتر از نامش نیست و هوادارانش از وضعیت موجود بسیار دلخورند اگر از من بپرسید درباره مقصر صحبت کنم قطعا به کسانی اشاره می‌کنم که در حال تخریب شخصیت بین‌المللی و هویت این باشگاه هستم.

سخنان جنجالی آلوس علیه باند جدایی طلب پیکه 

آلوس به سخنان خوآن لاپورتا مدیرعامل اسبق بارسلونا در مورد لاماسیا اشاره کرد و گفت: مکتب فوتبال بارسلونا با مدرن شدن رشد نمی‌کند. لاپورتا حق دارد نگران مکتب فوتبال بارسلونا باشد. امروز از لاماسیا چه مانده است؟ همه ما می‌دانیم که همه چیز مدرن شده و نوجوانان زیادی در آن مشغول به تجربه فوتبال هستند اما این همه به چه قیمتی؟ آیا استخدام بیش از 600 کودک فیلیپینی به دور از والدین‌شان در لاماسیا با مکتب فوتبال بارسلونا همخوانی دارد؟

وی در ادامه این گفت‌وگوی جنجالی با رادیو ایتالیا که در اسکورت اسپانیا نیز منعکس شده است، تصریح کرد: وقتی به دنیا آمدم عضوی از یک خانواده پرجمعیت بودم. پدرم یک کشاورز بود و در یک باغ کوچک به کشت گوجه‌فرنگی، پیاز و خربزه مشغول بود. فقر شاخصه بیشتر خانواده‌های برزیلی بوده و هست. برای رسیدن به شهرت و ثروت زحمت زیادی کشیدم. چیزی از کودکی به یاد ندارم چرا که برزیلی‌ها معمولا با کودکی بیگانه هستند. منظوم اکثر مردم برزیل است نه آن اقلیتی که در رفاه زندگی می‌کنند. اکنون شرایط اقتصادی منم بسیار خوب است و این را مدیون تیم‌هایی که در آنها بازی کرده‌ام، هستم و قطعا یکی از آنها بارسلوناست اما آیا بارسلونا هیچ تعهدی نسبت به من و امثال من ندارد؟

سخنان جنجالی آلوس علیه باند جدایی طلب پیکه 

آلوس با اشاره به خروج خود از بارسلونا گفت: من با دلخوری از تیم خارج نشدم .تیم نیز مشکلی با من نداشت اما رفتار مقامات باشگاه طوری بود که مجبور به جدایی از تیم شدم. هیچ کسی از من چنین چیزی نخواست اما گاهی خود بازیکن متوجه می‌شود که جایی در تیم ندارد. وقتی فیفا باشگاه را تحریم کرد و دست برخی خیانتکاران رو شد تازه متوجه شدم این باشگاه هرگز بیش از یک باشگاه نیست و شعار سر در باشگاه فقط یک شعار است.

وی در یکی از مهمترین بخش‌های سخنان خود با اشاره به باندی موسوم به دوستان پیکه گفت: حزب جدایی‌طلب کاتالونیا گاهی برای بارسلونا تصمیم می‌گیرد و این قابل تحمل نیست. من به عنوان یک بازیکن فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنم و این در حالی است که هیچ تعصبی نسبت به کاتالونیا یا جدایی آن از اسپانیا ندارم. در چنین شرایطی بازیکنانی که هم داستان با پیکه و دوستانش نباشند، از صحنه محو می‌شوند. در تمرین‌ها 2 گروه متفاوت بودیم. درون زمین هم همینطور اما سعی می‌کردیم آبروی تیم را با رفتار دوستانه بین خود حفظ کنیم.

آلوس درباره برنامه آینده خود گفت: البته همچنان یک بازیکن حرفه‌ای در دنیای فوتبال حرفه‌ای هستم اما آینده من پس از فوتبال به دنیای موسیقی گره خورده و دوست ندارم پس از اتمام بازیگری در دنیای ناپاک فوتبال باقی بمانم. مربیگری یعنی حرکت به سمت مرگ تدریجی و حضور در پست‌های مختلف یعنی همدستی با مجرمانی که خود را خدمتگزار دوستداران فوتبال می‌دانند.

سخنان جنجالی آلوس علیه باند جدایی طلب پیکه 

صدای فریشا هم درآمد

فریشا ای‌مارتین وکیل کاتالونیایی و ریاست پیشین باشگاه بارسلوان در مقطعی کوتاه، همچنین کاندیدای شکست خورده در مبارزات انتخاباتی سال 2015 میلادی در واکنش به سخنان کنایه و توهین آمیز آلوس گفت: او باید مراقب حرف‌هایش باشد، باشگاه بارسلونا این حق را دارد که از او به خاطر تهمت‌هایش شکایت کند.

وی ادامه داد: این خیلی سخیفانه است که یک بازیکن مادامی که در تیم خود است، سکوت کند و از همه چیز لذت ببرد و به شهرت برسد اما وقتی به تیم دیگری رفت، شروع به تهمت زدن کند و پشت سر دیگران حرف بزند. آن هم حرف‌هایی که هیچ سند و مدرکی ندارد.

آلوس مدعی شد، مقامات کنونی بارسلونا به خصوص باندی موسوم به دوستان پیکه در حال تخریب چهره بین المللی بارسلونا هستند.

مدیرعامل واکنش نشان داد

بارتومئو مدیرعامل بارسلونا امروز به دو خبر عجیب واکنش نشان داد، او نخست به سراغ توییتر خوان لاپورتا رفت و گفت: چه کسی گفته که ما لاماسیا را از بین برده‌ایم؟ چرا باید بارسلونا را نابود کنیم؟ کسی را می‌شناسید که خانه خودش را خراب کند؟ لاماسیا مدرن‌تر، بزرگ‌تر و حرفه‌ای تر شده، این یعنی نابودی؟

بارتومئو درباره شایعه هشدار جدی باشگاه به انریکه گفت: انریکه همان مربی است که می‌خواهیم. او هرگز از سوی ما هشدار دریافت کرده و نیازی هم به این کار نیست.

لاپورتا: لاماسیا را نابود کرده‌اند

مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا گفت: عده‌ای در حال خیانتی تاریخی به بارسلونا هستند و لاماسیا را نابود کرده‌اند. خوان لاپورتا، مدیرعامل سابق باشگاه بارسلونا و عضو حزب جدایی طلب کاتالونیا در صفحه توییتر خود نوشت: متاسفانه عده‌ای در حال خیانتی تاریخی به بارسلونا هستند، لاماسیا را نابود کرده‌اند و مشغول تخریب شخصیت اروپایی بارسلونا هستند.

لاپورتا نوشت: بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد و مسئول مستقیم این حذف تلخ، شخص بارتومئو است نه بازیکنان یا مربیان. هر چند من نه این مربی را قبول دارم و نه برخی از بازیکنان بی انگیزه و بی تعصب را که لیاقت بازی در لباس بارسلونا را ندارند.

سخنان جنجالی آلوس علیه باند جدایی طلب پیکه 

حمایت پیکه از انریکه!

جرارد پیکه از رویکرد هواداران بارسلونا نسبت به لوئیس انریکه که او را در بازی برابر لگانس در ورزشگاه نوکمپ هو کردند، از سرمربی تیمش دفاع کرد.

هواداران بارسا در جریان مسابقه‌ای که در نهایت با پیروزی 2 بر یک تیم محبوب‌شان خاتمه یافت، چند بار انریکه را هو کردند تا اعتراض خود را نسبت به بازی ضعیف آبی‌و‌اناری‌ها در آن بازی همچنین بازی هفته قبل برابر پاری‌سن‌ژرمن که با شکست 4 بر صفر کاتالان‌ها همراه بود، نشان دهند. با این حال پیکه از انریکه دفاع کرد و گفت او ناجی تیم بحران زده‌ای بود که خراردو مارتینو سال 2014 برایش به یادگار گذاشت.

پیکه گفت: زمانی که انریکه آمد تیم ما در منجلاب بود. دوست دارم همه به یاد آورند که انریکه چه کارهایی برای ما انجام داده است، چه به عنوان سرمربی چه زمانی که بازیکن بود. ما تا پایان در کنار او هستیم.


افت بارسلونا در چند وقت اخیر بسیار محسوس بوده است و پیکه اعتراف کرد که تیمش سخت در تلاش است تا اوضاع را تغییر دهد و از هواداران خواست که برای محقق شدن این هدف به او و هم‌تیمی‌هایش کمک کنند
.

مدافع میانی آبی‌و‌اناری‌ها اظهار داشت: فقط بحث مسائل تاکتیکی مطرح نیست. اعتماد به نفس تیم هم پایین است اما من باز هم می‌گویم که ما هر کاری که امکان داشته باشد انجام می‌دهیم. پیام من به هواداران این است که هر ما هنوز زنده هستیم و باور داریم که در لالیگا شانس قهرمانی داریم، پس تا پایان راه خواهیم جنگید. در لیگ قهرمانان هم از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند چون اگر ما به بازی برگردیم، آنهایی که نیامده‌اند از ماندن در خانه‌های‌شان پشیمان خواهند شد. در جام حذفی اسپانیا هم که ما در فینال هستیم و امیدوارم که قهرمان شویم.

سخنان جنجالی آلوس علیه باند جدایی طلب پیکه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات جنجالی و تند دنی آلوس علیه بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..