تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل قتل های وحشتناک لرستان دستگیر شد / تصویر + 14

عامل قتل های وحشتناک لرستان دستگیر شد / تصویر + 14

قاتل فراری قتل‌های اخیر میانگلال خرم‌آباد دیروز دستگیر شد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ رضا شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل اطلاعاتی قاتل فراری قتل‌های اخیر میانگلال خرم‌آباد دقایقی پیش دستگیر شد.

گفتنی است، در 23 بهمن ماه در یک درگیری خانوادگی که در منطقه "میان‌گلال" در روستای سرطاق خرم‌آباد رخ داد 4 نفر کشته شدند.

در این درگیری یک پسر 7 ساله و 3 مرد با ضرب گلوله به قتل رسیدند که تاکنون یکی از قاتلان متواری بوده که امروز با تلاش نیروی‌های انتظامی استان این قاتل فراری دستگیر شد.

 

رادیو سهام

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل قتل های وحشتناک لرستان دستگیر شد / تصویر + 14»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..