تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصرار شهرداری همدان برای غیرواقعی دیدن بودجه سال 96

حسین قراباغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان درباره روند تدوین و بررسی بودجه سال 96 شهرداری همدان اظهار داشت: از سال 92 تلاش شورای شهر و کمیسیون برنامه و بودجه بر این بوده تا بودجه شهرداری همدان براساس واقعیت و اصول علمی تدوین و تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه بررسی‌های علمی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان سبب شده تا سال به سال روند تحقق بودجه شهرداری همدان نیز بهبود یابد.

قراباغی با بیان اینکه شورای شهر همدان تلاش بر تصویب بودجه‌ای واقعی و در اصول علمی دارد، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری همدان برای بهبود عملکرد و تحقق بیشتر بودجه پیشنهادی اصول علمی را در تدوین بودجه گام بردارد.

وی بیان کرد: شهرداری همدان در سال‌های اخیر بودجه‌هایی با رقم بالا پیشنهاد داده است که بخشی از این بودجه محقق نشده بود و انتظار می‌رفت تا شهرداری همدان براساس این عملکرد بودجه سال آینده را تدوین کند.

عضو شورای شهر همدان اظهار داشت: با توجه به عملکرد سال‌های قبل تحقق بودجه، اصرار شهرداری همدان برای تصویب بودجه غیرواقعی سال 96 معنایی ندارد و انتظار می‌رود تا اصلاحاتی در بودجه سال آینده انجام گیرد.

وی تصریح کرد: شهرداری همدان بودجه 358 میلیارد تومانی را برای سال آینده تدوین و پیشنهاد داده است که این بودجه براساس عملکرد سال‌های گذشته غیرواقعی بوده و باید تغییر یابد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان بیان کرد: در جلسات صحن و کمیسیون شورای شهر همدان بررسی‌های کارشناسی انجام شده است که در این جلسات به رقم واقعی 230 میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: شهرداری همدان تاکید و اصرار زیادی بر بودجه 358 میلیارد تومانی خود داشته و منابعی را برای تحقق این بودجه اعلام می‌کند که واقعی نیست و امکان تحقق آن پایین است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصرار شهرداری همدان برای غیرواقعی دیدن بودجه سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..