تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ به کمک فرهادی آمد؛ فروشنده اسکار گرفت

به دنبال فضاسازی جریان سیاسی مخالف رئیس جمهور جدید آمریکا، اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی به فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی رسید.

به گزارش ایسنا، اصغر فرهادی برای دومین بار سینمای ایران را صاحب جایزه اسکار کرد. او که پیش از این با فیلم جدایی نادر از سیمین توانسته بود، اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی را به دست بیاورد، در هشتاد و نهمین مراسم اسکار توانست با فیلم فروشنده به این جایزه را از آن خود و سینمای ایران کند.

گفتنی است در روزهای اخیر محافل سیاسی از قطعی بودن اعطای اسکار به این فیلم به دلیل دعواهای سیاسی در ایالات متحده خبر داده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ به کمک فرهادی آمد؛ فروشنده اسکار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..