تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیرخیال پردازصهیونیست:رباتی برای ترور دبیرکل حزب الله و رهبران حماس ساخته ایم

به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی الاخبار روز دوشنبه نوشت: ایوب قرا که روز شنبه گذشته در شهر بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی در یک نشست تخصصی صحبت می کرد و سناریوی خیالی خود را مطابق فیلم های هالیودی به ویژه فیلم « ربات قاتل» توضیح می داد، گفت که ارتش اسرائیل در یک تا دو سال دیگر می تواند از این ربات برای ماموریت های خود در سرزمین دشمن استفاده کند.
وی در چارچوب این سناریوی خیال پردازانه خود اضافه کرد: با توجه به اتفاقات جنگ 33 روزه سال 2006 علیه لبنان و جنگ سال 2014 علیه غزه، با بکار گیری این ربات ، سربازان اسرائیلی دیگر لازم نیست در جنگ های زمینی آینده وارد خاک دشمن مانند لبنان و یا غزه شوند.
اشاره ایوب قرا به هلاکت صد ها نظامی صهیونیست در نبردهای زمینی در جنگ های علیه لبنان و نوارغزه است.
الاخبار خاطرنشان کرد: رسانه های صهیونیستی با حالتی از تعجب و مسخره به این خیال پردازی ایوب قرا پرداخته و نوشته اند که سناریوی قرا با اعتراف به هلاکت نظامیان اسرائیلی در هر جنگ زمینی مملو از مهمترین درس ها و عبرت های عمیق برای اسرائیلی ها است .
براساس این گزارش مدیر برگزاری این نشست سوال کرد: آیا این افکار ، یک خیال پردازی علمی ناشی از تماشای فیلم های هالیودی و یا یک راز از رازهای کابینه اسرائیل است؟
ایوب قرا در پاسخ گفت: از من سوال نکنید که این اطلاعات را از کجا بدست آورده ام، این اتفاق در طول یک و یا دو سال و شاید هم سه سال آینده رخ خواهد داد و می توانیم با ربات، سید حسن نصرالله را در لبنان و رهبران حماس را در غزه ترور کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این ربات می تواند وارد سرزمین دشمن شود و رهبران و فرماندهان دشمن را شناسائی و ترور کند؟، گفت:سربازان مستقر در مرزها کنترل و هدایت ربات هایی را که در مقابل آتش دشمن مقاوم هستند، برعهده خواهند داشت و این ربات ها قادر به شناسائی اشخاص مورد نظر هستند و تا ماموریت خود را انجام ندهند به فلسطین اشغالی باز نمی گردند.
روزنامه صهیونیستی « یدیعوت آحرونوت» نوشت: ایوب قرا در مقابل سیل سوال ها و چهره های متعجب سرانجام گفت که « شیمون پرز» رئیس سابق اسرائیل قبل از مرگش این اطلاعات را به او داده و تاکید کرده که اسرائیل موفق به ساخت این ربات که می توان از راه دور آن را کنترل وهدایت کرد، شده است.
این وزیر خیال پرداز صیهیونیست همچنین با بیان اینکه« از یک کارخانه ساخت ربات در آمریکا دیدن کرده ام»، گفت که « شنیده ام شرکت گوگل یک ربات که می تواند پرواز کند، ساخته است».
خاورم* 1324** انتشار دهنده: فردین پازوکی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیرخیال پردازصهیونیست:رباتی برای ترور دبیرکل حزب الله و رهبران حماس ساخته ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..