تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نمایندگان برجسته اصغر فرهادی در مراسم اسکار (عکس)

واکنش نمایندگان برجسته اصغر فرهادی در مراسم اسکار

 

به گزارش ایران ناز ، کارگردان فیلم فروشنده آقای اصغر فرهادی بعد از آن که انصرافش را از حضور در مراسم اسکار اعلام کرد، انوشه انصاری ، نخستين زن فضانورد ايراني و پروفسور فيروز نادری ، از مديران ناسا، مسئول پروژه روباتيک و مريخ را به عنوان نمايندگان خود در مراسم اسکار معرفي کرد. (يکي از ريزسيارات کشف‌شده به نام نادري ثبت شده است).

 

انتخاب دو نفر از شهروندان برجسته آمريکا ‌از جانب اصغر فرهادي، نشانه‌هاي خوب و زيرکانه‌اي در نقد سياست ضد مهاجرتی ترامپ است. فرهادي اين افراد را به سبک فيلم‌هايش، با روش «مسأله‌محور» مبتني بر «کشش دراماتيک»، انتخاب کرده است.

 

واکنش نمایندگان برجسته اصغر فرهادی در مراسم اسکار (عکس)

 

انوشه انصاري و فيروز نادری در پيامي کوتاه نسبت به اقدام اخير اصغر فرهادي واکنش نشان دادند.واکنش نمايندگان اصغرفرهادي به خبر حضورشان در مراسم اسکار را در زیر میبینید

 

انوشه انصاري:باعث افتخارم است که نماينده اصغر فرهادي باشم وبخاطر او در مراسم اسکار شرکت کنم.

 

پروفسور فيروز نادري: کلاهم را به افتخار اصغر فرهادي به خاطر ايستادگي روي اصولش برمي دارم .علاوه بر حضور در مراسم قرار است من و انوشه انصاري با رسانه ها هم صحبت کنيم.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نمایندگان برجسته اصغر فرهادی در مراسم اسکار (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..