تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا موهای ابرو و سر همزمان سفید نمی‌شود؟

در مقابل ابروها به دلیل میزان بیشتر کراتین ضخامت بیشتری دارند؛ به همین دلیل ممکن است فردی را ببینیم که از ناحیه سر کچل شده است، اما با این وجود ابروهایش نازک شده و به طور کامل نریخته است.

به ندرت اتفاق می افتد که موهای سر و موهای ابرو به رنگ سفید و یا خاکستری یکسان دربیایند، و این به رنگ ملانین متفاوت موجود در پوسته سر و ابرو باز می گردد.

ا افزایش سن میزان تولید ملانین در پیاز مو کمتر و کمتر میشود و این فرآیند در موهای سر و ابرو متفاوت است، و در ابروها با  افزایش سن به طور تقریبی تغییر می کند.

برخی نیز آن را یک مسئله ژنتیکی دانسته و آن را به دو ژن Bcl2 و وBcl-w مرتبط می دانند. این دو ژن در تنظیم تولید سلول های  رنگدانه که مسئولیت تولید ملانین در بدن را دارند نقش عمده ای ایفا می کنند.

شایان ذکر است که موی بینی زودتر از موی سر و صورت سفید میشود، اما موی ابرو دیرتر از همه آنها سفید می گردد

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا موهای ابرو و سر همزمان سفید نمی‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..