تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش لحظه به لحظه از مراسم اسکار/ اعتراض برخی ستاره ها به سیاستهای ترامپ

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار از لحظاتی قبل به میزبانی جیمی کیمل در سالن دالبی تیاتر مرکز هالیوود و هایلند لس آنجلس آغاز شد. با گزارش لحظه به لحظه این مراسم همراه ما باشید.

اعتراض برخی ستاره ها به سیاستهای ترامپ

فرش قرمز آغاز شده و برخی ستاره ها، مثل مراسم فیلم های مستقل، با روبان آبی به اسکار آمده اند. این روبان نمادی برای حمایت از حقوق و آزادی های فردی در آمریکا است که توسط قانون اساسی تضمین شده است. اعتراض به ترامپ از همین ابتدا آغاز شده است.

مراسم با اجرای ترانه نامزد اسکار انیمیشن فیلم «ترول ها» توسط جاستین تیمبرلیک آغاز شد.

در سال های اخیر آغاز مراسم با اجرای ترانه بی سابقه بوده. این موضوع می تواند نشانه پایین بودن سطح برنامه امسال باشد.

جیمی کیمل مجری مراسم الان روی صحنه آمد.

کیمل با اشاره به شعار انتخاباتی دونالد ترامپ گفت برای بزرگ کردن دوباره آمریکا باید هر کس از درون خودش شروع کند.

اعتراضات به دونالد ترامپ خیلی زودتر از آن چه تصور می شد، آغاز شد!

کیمل در صحبت های ابتداییش ابراز خوشحالی کرد که ایزابل هوپر، بازیگر فرانسوی نامزد اسکار، توسط امنیت ملی به کشور راه داده شده است!!!

این گزارش به روز می شود...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش لحظه به لحظه از مراسم اسکار/ اعتراض برخی ستاره ها به سیاستهای ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..