تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت صحنه یک فیلم ۱۱ سال پیش +عکس

به گزارش افکارنیوز،  فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی قدیمی از پشت صحنه فیلم داستانی «مسافر» به کارگردانی محمد دستگری، محصول سال 84 نوشت: «یه عکس قدیمی باحال. یادش به‌خیر رضا سعیدى عزیز بودند و خسرو شکیبایی نازنین هم بودند. فیلم سینمایی «مسافر» که البته آقاى شکیبایی تو این عکس نیستند.

به جاى پرستو صالحی هم بعدا سر ضبط و از اول کار نفیسه روشن اومد و همین طور با هایده حائرى نازنین و داریوش اسدزاده نازنین که نقش پدر من و خسرو شکیبایی رو بازى کردند و رضا ایرانمنش و رزیتا غفارى نازنینم که تو عکس نیستند و فرامرز صدیقی و پوریا پورسرخ و امید گل‌زاده گریم و آقاى دستگرى کارگردان و قلب من؛ عشقم پسرم که قدم بر چشم من گذاشت و اومد سر کارم، نیما که رنگی هست در عکس و من که گوشه سمت راست کادرم.»

پشت صحنه یک فیلم ۱۱ سال پیش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت صحنه یک فیلم ۱۱ سال پیش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..